První publikace svého druhu přehledně shrnuje všechny způsoby marketingové prezentace a komunikace v oblasti architektury a interiérového designu. Úvodní slovo ke knize Radka Váni napsala světoznámá architektka Eva Jiřičná.

Autor s dvacetiletou zkušeností v oboru přehlednou formou vysvětluje krok po kroku, jak správně komunikovat v oblasti architektury.

Od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až po PR a využití umělé inteligence. Dává architektům, interiérovým designérům, ale stavebním inženýrům, ale i dalším kreativním profesím fundovaný návod, jak být vidět a uspět na konkurenčním trhu a úspěšně komunikovat.

Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a řadu odkazů na web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah. Knihu graficky navrhla Jana Vahalíková a doplňují ji originální ilustrace Patrika Antczaka, jednoho z nejtalentovanějších českých ilustrátorů nejmladší generace.

Kniha je určena architektům, interiérovým designérům, ale i všem dodavatelům, kteří se v oblasti architektury pohybují. Cenné informace přináší také studentům a začínajícím architektům, kteří vstupují na trh.

Vizuály ke knize ke stažení (zip, 62 MB)
Obsahuje: obálku, mockup knihy, foto autora, vybrané ilustrace, foto knihy, několik dvojstránek
Další podklady dodáme na vyžádání obratem.

Obsah knihy

  • Marketingová strategie architektury, jak ji připravit a efektivně řídit
  • Řízení architektonické kanceláře a marketing, klienti a práce s nimi
  • Obsahová strategie
  • Vizuální prezentace
  • Webové stránky
  • Sociální sítě jako nástroj obchodního úspěchu
  • Public relations a komunikace s médii
  • Umělá inteligence a její využití v marketingu
  • Slovník pojmů marketingu pro architekty a designéry
  • Seznam literatury a další zdroje

Autor knihy
PhDr. Radek Váňa, Ph.D.
Vystudoval Filosofickou fakultu University Karlovy. Pracoval jako redaktor časopisu Architekt, poté jako šéfredaktor odborných médií Stavební fórum a Fórum architektury a stavitelství. Publikoval více 800+ článků ve většině tuzemských architektonických a oborových časopisech. Od roku 2003 se věnuje PR a komunikaci. Zkušenosti z médií později zužitkoval jako freelancer při řízení marketingových a PR kampaní. V roce 2009 pak založil marketingovou agenturu Idealab, specializovanou na oblast architektury, designu a nemovitostního trhu. Přednáší marketing a komunikační dovednosti pro designéry. Radek redakčně připravil několik desítek publikací, je autorem několika knih, podcasterem a vydavatelem časopisu ARCHIZOOM.

Ilustrace
Patrik Antczak je autor originálních ilustrací v knize. Patří k mladé generaci českých umělců a výrazným vizuálním i obsahovým rukopisem.

Grafická úprava
Jana Vahalíková se věnuje se typografii, korporátnímu stylu, knižní úpravě a výstavní grafice. Absolvovala VŠUP v Praze v ateliéru Jana Solpery. Od roku 1997 spolupracuje se Studiem Marvil a připravuje knižní tituly pro renomovaná česká nakladatelství. Je držitelkou ceny Arna Sáňky, několika ocenění v soutěži Nejkrásnější české knihy a držitelkou Red Dot Design Award 2010.

O knize

Autor: Radek Váňa
Úvodní slovo: Eva Jiřičná
Ilustrace: Patrik Antczak
Grafické zpracování: Jana Vahalíková
Vydavatel: Idealab, s.r.o. v edici ARCHIZOOM
Kniha vyšla pod záštitou České komory architektů
ISBN: 978-80-908740-3-9
Váha: 453 gr.
Formát: 185 x 220 mm
Papír: paperback, zataveno ve fólii
Rozsah: 164 stran
Náklad: 1 000 kusů
Maloobchodní cena: 450 Kč včetně DPH

Koupit v eshopu ARCHIZOOM

Kniha je doplněna o řadu praktických tipů a příkladů z praxe.

Na knihu navazuje IDEAMAG.CZ. Online médium s tipy, články a návody pro architekty.
Knihu také doplňuje podcast ARCHIZOOMING, kam si autor zve zajímavé a úspěšné hosty nejen z oblasti architektury.
Mediálním partnerem knihy je ARCHIZOOM.

Videorozhovor Radka Váni a Patrika Antczaka najdete tady.

 

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle